info@svetinterieru.cz Kontaktní fomulář ZAVOLEJTE NÁM NA 608 337 879

Stěhování firem a firemních interiérů

 

Stěhování firem, firemních interiérů a kanceláří má řadu společných znaků se stěhováním bytů, v mnoha ohledem se ale liší. Společným znakem stěhování bytů a kanceláří je náročnost celé akce. Pro mnoho lidí je stěhování noční můrou, ale při dobré organizaci se dá rychle a úspěšně zvládnout. Je ovšem nutné, rozplánovat celý stěhovací den do detailu. Při stěhování kanceláře je téměř nutné, povolat na pomoc stěhovací službu. Při volbě stěhovací služby bychom se měli zajímat o zkušenosti stěhovací služby se stěhováním firem. Specifikem stěhování firem je množství kancelářského nábytku, kancelářského vybavení a firemních dokumentů. Ve firmách je často rozebíratelný nábytek, který je smontovaný na míru a je nutné ho před stěhováním rozebrat. Rozšroubování a následnou instalaci nábytku by měla provádět odborná stěhovací firma.

 

Samotný proces stěhování se skládá z několika operací.

 

1. Plánovací fáze – příprava a plánování stěhování, opatření přepravek a bedýnek pro stěhování, nákup balící folie a bublinkové folie, časový plán stěhování

2. Příprava nového prostoru – před stěhováním je nutné připravit si nové firemní prostory a navrhnout rozmístění nábytku v nové kanceláři

3. Balení firemních dokumentů a kancelářských potřeb do přepravek a folie

4. Rozebrání kabelů a zabalení elektroniky

5. Rozebrání nábytku

6. Transport nábytku a zabalených věcí

7. Složení nábytku a rozmístění nábytku po nových kancelářích

8. Vybalení firemních dokumentů z přepravek

 

Stěhovací firma hraje zásadní roli při plánovací fázi, rozebrání, složení a transportu nábytku a zabalených věcí. Její zkušenosti a pomoc se hodí ale i v dalších fázích. Pro hladký průběh celého stěhování je nutné úzce spolupracovat s renomovanou stěhovací firmou a využít jejich zkušeností.